primariaafumati.ro primariaafumati.ro
X
Primaria Afumati
  • Primaria Afumati
  • Comuna Afumati
    • Harta online
    • Istorie
    • Evenimente
      • 2019
    • VIDEO
      • Film documentar
    • Monitorul Oficial Local
    • Clubul Sportiv Afumati
    • Scoala Afumati
  • Primaria Afumati
    • Primar
      • Despre
      • Program audiente
      • Atributii
    • Informatii de interes public
      • Personalul Primariei
      • Declaratii de avere functionari publici
      • Legea 544 din 2001 si Legea 52 din 2003
    • Departamente si Servicii
      • Protectie Sociala si Autoritate Tutelara
      • Stare Civila si Evidenta Persoanei
      • Serviciul Dezvoltare Localitate
      • Evidenta Funciara si Administratie Publica
      • Registrul Agricol
      • Taxe si Impozite
        • Formulare si Cereri
        • Anunturi Colective
          • 2024
          • 2023
          • 2022
          • 2021
          • 2020
          • 2018
        • Anunt proprietati nerezidentiale
    • Anunturi si Cariera
      • 2022
        • 15 aprilie
          • Anunt Concurs
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 13 mai
          • Anunt Concurs
          • Selectie dosar
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 23 iunie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat interviu
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat final
        • 29 iunie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 30 iunie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 07 iulie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 23 august
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Anunt concurs - actualizare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 29 august
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 29 septembrie
          • Concurs promovare
            • Anunt concurs
            • Selectie dosare
            • Rezultat proba scrisa
            • Rezultat interviu
            • Rezultat final
          • Anunt concurs
            • Anunt concurs
            • Selectie dosare
            • Rezultat proba scrisa
            • Rezultat interviu
            • Rezultat final
      • 2023
        • Anunt contractare finantare
          • Anunt contractare
          • Anexa cerere de oferta contractare imprumut
          • Grafic rambursare
        • 1 februarie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 20 martie
          • Anunt concurs
          • Proces verbal
        • Achizitii servicii paza
        • 30 martie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 7 aprilie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 21 aprilie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 28 aprilie
          • Anunt concurs
        • Selectie parteneri
          • Anunt selectie
          • Fise intentie
          • Statut
        • 09 mai
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat inteviu
          • Rezultat final
        • 19 iunie
        • 19 octombrie
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Proba scrisa
          • Interviu
          • Rezultat final
        • 24 octombrie
          • Anunt promovare
          • Selectie dosare
          • Rezultat proba scrisa
          • Rezultat interviu
          • Rezultat final
        • 28 noiembrie
          • Anunt promovare
          • Selectie dosare
          • Proba scrisa
          • Interviu
          • Rezultat final
        • 12 decembrie
          • Anunt promovare
      • Proiecte PNRR
        • Contract finantare dotare scoala
        • Contract finantare servicii complementare educatie
      • 2024
        • Licitatie teren Linia de Centura
        • Licitatie teren Belsugului
        • Concurs recrutare
          • Anunt concurs
          • Selectie dosare
          • Proba scrisa
          • Interviu
          • Rezultat final
    • Buget Local
      • Proiect Buget Local - 2017
      • Buget 2018
        • Proiect Buget Local - 2018
        • Buget detaliat 2018
        • Bilant 2018
        • Hotarare aprobare buget 2018
        • Lista investitii 2018
      • Buget 2019
        • Proiect Buget Local - 2019
        • Bilant 2019
        • Buget detaliat 2019
        • Hotarare aprobare buget 2019
        • Lista investitii 2019
      • Buget 2020
        • Proiect buget 2020
        • Buget Local 2020
        • Lista investitii 2020
        • Hotarare aprobare buget 2020
        • Executie bugetara - T1
        • Executie bugetara - T2
        • Executie bugetara - T3
        • Executie bugetara - T4
        • Situatii Financiare
      • Buget 2021
        • Proiect Buget 2021
        • Buget local 2021
        • Executie bugetara T1
        • Executie bugetara T2
        • Executie bugetara T3
        • Executie bugetara T4
      • Buget 2022
        • Proiect Buget 2022
        • Lista suplimentara investitii
        • Buget Local 2022
        • Executie bugetara T1
        • Executie bugetara T2
        • Executie bugetara T3
        • Executie bugetara T4
      • Buget 2023
        • Proiect Buget 2023
        • Buget Local 2023
        • Bilant 2023
        • Balanta 2023
        • Executie bugetara T1
        • Executie bugetara T2
        • Executie bugetara T3
      • Buget 2024
        • Proiect Buget 2024
        • Buget Local 2024
        • Anexe
      • Buget 2025
        • PV Rectificare
        • Proiect Buget 2025
      • Datorie Publica
        • Registrul datoriei publice 2023
        • Registrul evidenta datorie publica 2023
        • Registrul datoriei publice
        • Registrul evidenta datorie publica
    • Program anual achizitii publice
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
        • Anexa achizitii directe
      • 2022
        • Paap2022_v1
        • Paap2022_v2
        • Paap2022_v3
        • Paap2022_v4
        • Paap2022_v5
        • Paap2022_v6
        • Paap2022_v7
        • Paap2022_v8
        • Paap2022_v9
        • Centralizator achizitii directe
    • Protectia Datelor
    • Organizare
      • Hotarare reorganizare
      • Organigrama
      • Regulament de organizare si functionare
      • Codul de conduita
      • Regulament Intern
      • Strategie de dezvoltare
        • Invitatie
        • Strategia 2022-2027
    • Telefoane utile
    • Cereri si declaratii
  • Consiliul Local
    • Comisii de specialitate
    • Componenta
    • Atributii
    • Declaratii de Avere si Interese
    • Convocator
      • 2019
        • 30-08-2019
        • 30-09-2019
        • 28-11-2019
        • 30-12-2019
      • 2020
        • 09 ianuarie
        • 31 ianuarie
        • 18 februarie
        • 28 februarie
        • 10 martie
        • 16 martie
        • 31 martie
        • 30 aprilie
        • 29 mai
        • 30 iunie
        • 20 iulie
        • 31 iulie
        • 31 august
        • 23 septembrie
        • 11 noiembrie
        • 26 noiembrie
        • 17 decembrie
      • 2021
        • 13 ianuarie
        • 26 februarie
        • 31 martie
        • 21 aprilie
        • 10 mai
        • 28 mai
        • 14 iunie
        • 30 iunie
        • 30 iulie
        • 27 august
        • 30 septembrie
        • 29 octombrie
        • 26 noiembrie
        • 09 decembrie
        • 15 decembrie
        • 20 decembrie
        • 29 decembrie
      • 2022
        • 28 ianuarie
        • 7 februarie
        • 28 februarie
        • 25 martie
        • 27 aprilie
          • 27 aprilie - partea 1
          • 27 aprilie - partea 2
        • 31 mai
        • 24 iunie
        • 30 iunie
        • 29 iulie
        • 02 august
        • 31 august
        • 30 septembrie
        • 05 octombrie
        • 13 octombrie
        • 19 octombrie
        • 26 octombrie
        • 31 octombrie
        • 03 noiembrie
        • 25 noiembrie
          • Convocator
          • Rectificare convocator - P1
        • 13 decembrie
        • 28 decembrie
      • 2023
        • 04 ianuarie
        • 31 ianuarie
        • 03 februarie
        • 10 februarie
        • 27 februarie
        • 23 martie
        • 28 martie
          • Convocator
        • 5 aprilie
        • 27 aprilie
        • 18 mai
        • 19 iunie
        • 31 iulie
        • 30 august
        • 27 septembrie
        • 25 octombrie
        • 28 noiembrie
        • 28 decembrie
      • 2024
        • 09 ianuarie
        • 31 ianuarie
        • 12 februarie
        • 16 februarie
        • 29 februarie
        • 25 martie
        • 23 aprilie
        • 07 mai
        • 30 mai
        • 27 iunie
        • 30 iulie
        • 30 august
        • 28 noiembrie
        • 13 decembri
        • 20 decembrie
      • 2025
        • 08 ianuarie
        • 31 ianuarie
        • 27 februarie
        • 11 martie
        • 25 martie
        • 28 martie
          • convocator
          • suplimentare
        • 30 aprilie
    • Hotarari si procese verbale
      • Procese Verbale
        • 2013
        • 2014
        • 2015
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Hotarari
        • HCL 2016
        • HCL 2019
        • HCL 2020
        • HCL 2021
        • HCL 2022
        • HCL 2023
        • HCL 2024
      • Buget
        • 2013
        • 2014
        • 2015
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Taxe si Impozite
        • Impozite si Taxe Locale 2018
        • Impozite si Taxe Locale 2019
        • Impozite si Taxe Locale 2020
        • Impozite si Taxe Locale 2021
        • Impozite si Taxe Locale 2022
          • Proiect hotarare taxe si impozite
          • Hotarare taxe si impozite
        • Impozite si Taxe Locale 2023
          • Proiect hotarare taxe si impozite
          • Hotarare taxe si impozite
        • Impozite si Taxe Locale 2024
          • Proiect hotarare taxe si impozite
          • Hotarare taxe si impozite
        • Impozite si Taxe Locale 2025
          • Proiect hotarare taxe si impozite
          • Hotarare taxe si impozite
          • Consultare publica
      • Rapoarte
        • Transparenta veniturilor
          • 2017
          • 2018
          • martie 2019
          • septembrie 2019
          • martie 2020
          • septembrie 2020
          • martie 2021
          • septembrie 2021
          • martie 2022
          • septembrie 2022
          • 2023
            • martie
            • septembrie
          • 2024
            • martie
            • septembrie
          • 2025
            • martie
        • Inventariere
          • Inventariere 2021
  • Servicii Online
  • Diverse
    • Alegeri prezidentiale 2025
      • Dispozitie afisaj electoral 2025
    • Anunt ISU
    • Anunt CNAIR
    • Alegeri prezidentiale 2024
      • Dispozitie afisaj electoral
    • Dezbatere publica
    • Alegeri locale 2024
      • Depunere documente consilieri locali
      • Completare sectii
      • Anunt sedinta
      • Sectii votare
      • Dispozitie sectii votare
      • Hotarare nr 8 din 11 mai
      • PV tragere sorti
      • Hotarare candidati
      • Procedura depunere candidatura
      • PV completare BEC
      • Legislatie
    • Info Mediu
      • Fonduri cinegetice
      • Harta satelitara
      • Harta topografica
    • Romania a intrat in stare de alerta
    • Ordonanta Militara nr 2 din 21 martie 2020
    • Cereri de admitere in Corpul Expertilor Electorali
    • Galerie foto - Afumati
    • Jurnalul de Afumati
    • Acord mediu Apa Canal
  • Arhiva
  • Contact

Extindem reteaua de apa si canalizare cu fonduri UE

A inceput cel mai mare proiect de infrastructura pentru apa si canalizare realizat vreodata in Afumati, in valoare de aproximativ 50 de milioane de euro

Cresa modulara a fost inaugurata

Proiectul urmareste dezvoltarea serviciilor de educatie timpurie complementara pentru copiii cu varste intre 0 si 3 ani.

Lucrari finalizate la giratoriul de pe DN2

Lucrarile constau in construirea permanenta a giratoriului "din curba" cu structura din beton armat, amenajare semnalistica si peisagistica.

Fonduri europene pentru apa si canalizare

A fost semnat contractul de finantare pentru extinderea retelei de apa si canalizare in Afumati!

Parcul de pe strada Mihai Bravu

Un loc mobilat cu jardiniere, pomi bogați, alei cu banci de odihnă, aparate de joacă pentru cei mici și aparate de fitness în aer liber, pentru adulți

Strada Garoafelor

Au fost asfaltate un număr impresionant de 53 de străzi, având introduse TOATE utilitățile cu racorduri gratuite la limita de proprietate, pentru apă și canalizare

Locuri de joacă

Primarul Gabriel Dumănică acordă o atenție deosebită locurilor de recreere pentru afumațenii de toate vârstele.

Parcul de pe strada Ioan Slavici

Fiecare zonă a comunei beneficiază de spații verzi

Parcul de la Grădinița cu Program Prelungit

Umbrarul, aleile unduioase - cu bănci pentru răgazul gândurilor și odihna trupului - fântâna arteziană circulară, vegetația tânără, aranjamentele florale, mese de șah și tenis de masă, sunt numai câteva din argumentele acestei întinderi pline de viață

Serbările de Crăciun

Moșul cel darnic, ajutat de primarul Gabriel Dumănică, a venit necontenit, an de an, cu multe daruri pentru toți copiii din școlile afumățene

Atragem Fonduri Europene

Atragerea de fonduri europene, guvernamentale sau judetene nerambursabile este o prioritate pentru primarul Gabriel Dumanica!

DECLARATII DE AVERE SI INTERESE - FUNCTIONARI PUBLICI
2022
2021

Dumanica Gabriel - primar


Pascu Marius Alexandru - viceprimar


Pascu Viorel


Enache Viorica


Marin Elena Beatrice


Budici Sorina


Boiteanu Cristina Liliana


Marin Mariana


Ilie Mihaela Laura


Florea Cristina Gabriela


Florea Viorica


Chiurciu Nicoleta


Cencu Ioana Viviana


Grosu Elena Madalina


Ene Liliana Florentina


Bogdan Mina Mirela


Dumanica Margareta


Camburu Daniel


Constantin Ionut


Toma Alexandru


Nastasa Laurentiu Florentin


Petre Florin Cristinel


Constantin Alexandra


Dinu Valentin Sebastian

Dumanica Gabriel - primar


Pascu Marius Alexandru - viceprimar


Pascu Viorel


Enache Viorica


Marin Elena Beatrice


Budici Sorina


Boiteanu Cristina Liliana


Marin Mariana


Ilie Mihaela Laura


Florea Cristina Gabriela


Florea Viorica


Chiurciu Nicoleta


Cencu Ioana Viviana


Grosu Elena Madalina


Ene Liliana Florentina


Bogdan Mina Mirela


Camburu Daniel


Constantin Ionut


Toma Alexandru


Nastasa Laurentiu Florentin


Petre Florin Cristinel

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE GDPR

Precizam faptul ca, in cadrul Primariei Comunei Afumati au fost initiate demersurile necesare in scopul implementarii noilor dispozitii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Avand in vedere faptul ca aceasta institutie prelucreaza «pe scara larga» date cu caracter personal, institutia este obligata sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala. Primaria Comunei Afumati precizeaza ca a desemnat persoana imputernicita pentru prelucrarea datelor cu caracter personal (DPO) in conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679 al Uniunii Europene.

Politica de Confidentialitate

Va multumim ca vizitati site-ul nostru.
In momentul in care dumneavoastra vizitati acest site, cand ne contactati sau cand apelati la serviciile noastre, ne incredintati informatiile cu caracter personal.
Din acest considerent scopul acestei Politici de confidentialitate este acela de a va aduce la cunostinta ce fel date prelucram, de ce le prelucram si ce facem cu aceste date.
In conformitate cu dispozitiile legale, operatorul trateaza cu seriozitate confidentialitatea si nu vinde niciodata listele sau adrese de e-mail.
Informatiile nu vor fi oferite unor terte persoane fara a va informa in prealabil.
Scopul pentru care este reglementata o astfel de Politica de confidentialitate este acela de a va aduce la cunostinta toate informatiile de care dumneavoastra aveti nevoie sa luati la cunostinta inainte de a furniza datele cu caracter personal ce va apartin.
Speram ca le veti citi cu atentie.

Prin navigarea pe site-ul www.primariaafumati.ro sau prin contactarea noastra prin formular declarati ca ati fost informat in mod adecvat asupra prelucrarii datelor prin parcurgerea acestui document, denumit „Politica de confidentialitate”.

DEFINITII

Site-ul www.primariaafumati.ro este proprietatea institutiei Primariei Afumati cu sediul in Soseaua Bucuresti-Urziceni , nr. 151, comuna Afumati, judet Ilfov, avand codul identificare fiscala : 4420708.
Potrivit Regulamentului (UE) 679/2016 (aplicabil in Romania din 25 mai 2018), www.primariaafumati.ro este operator de date cu caracter personal.
Cand spunem „GDPR” ne referim la Regulamentul (UE) 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.
Termenul „date cu caracter personal” inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”);
Potrivit legislatiei in vigoare, dumneavoastra, in calitate de vizitator al site-ului reprezentati o „persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila.
Persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Pe parcursul desfasurarii activitatii societatea isi poate schimba Politica de confidentialitate. Toate actualizarile si modificarile prezentei Politici sunt valabile imediat dupa notificare, pe care o vom realiza prin afisare pe site si/sau notificare pe e-mail.

SOLICITARI SI LAMURIRI


Pentru ori informatii suplimentare, clarificari ori lamuriri asupra prelucrarii datelor dumneavoastra va stam la dispozitie pentru va aduce la cunostinta toate informatiile necesare de care aveti nevoie.
In acest sens ne puteti scrie la adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

TIPURILE DE INFORMATII PE CARE SOCIETATEA LE PRELUCREAZA

a) Informatiile furnizare de catre dumneavoastra in baza unui consimtamant
In momentul in care completati rubricile de pe site, cand ne contactati prin telefon sau e-mail, ori ne comunicati prin orice alta modalitate, in mod voluntar informatiile pe care prelucram. Aceste informatii poi include numele, prenumele, adresa de e-mail.
Oferindu-ne aceste informatii, noi le pastram in conditii de securitate si confidentialitate in baza noastra de date.
b) Informatii colectate in mod automat
Atunci cand utilizati site-ul nostru chiar si in scop informativ, este posibil sa va colectam informatii despre vizita pe site. Aceste informatii pot include adresa IP, sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare si alte informatii despre modul in care ati interactionat cu site-ul.
Aceste informatii pot fi utilizate prin folosirea cookie-urilor ori a altor tehnologii de similare.


TEMEIUL LEGAL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

In ceea ce priveste oferirea voluntar prin postarea unui comentariu, temeiul prelucrarii este obligatia noastra legala de a sprijini exercitarea dreptului de informare, dar si interesul nostru legiti de a oferi cititorilor site-ului transparenta si informare.
In privinta datelor pe care le colectam automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimtamantul.
Odata cu accesarea site-ului, consimtamantul este exprimat in mod valabil asupra prelucrarii.

SCOPURI DETERMINATE PENTRU COLECTAREA DATELOR

In vederea formularii unor raspunsuri pentru intrebarile adresate de catre persoanele ce utilizeaza site-ul;
Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite.

DURATA STOCARII DATELOR

Datele cu caracter personal vor fi stocate doar pe perioada necesara indeplinirii scopurilor determinate, dar nu mai mult de 3 luni de la ultima vizita pe site sau ultima interactiune cu societatea.

TRANSFERUL DATELOR CATRE TERTE PERSOANE

Datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi transferate catre : autoritati de stat (Inspectoratul Teritorial de Munca, ANAF, instante de judecata, Ministerul Public, autoritati fiscale), furnizori de servicii (inclusiv consultanti, avocati contabili, experti, dezvoltatori de servicii IT, administratori platforme IT / softuri utilizate in calitate de angajat, societati de arhivare, hoteluri, agentii de turism, organizatori de evenimente, furnizori de programe de training si evaluare a performantei, platforme de recrutare) si alti destinatari pe care angajatorul ii nominalizeaza in mod expres, potrivit prevederilor legislatiei aplicabile privind protectia datelor cu caracter personal.
Mentionam ca datele mai pot fi transferate si altor parti cu consimtamantul sau la instructiunile angajatului.

TRANSFERUL DATELOR CATRE STATE TERTE

Va informam ca in prezent, operatorul nu transfera datele cu caracter personal ale persoanei vizate catre state din afara Uniunii Europene.
in cazul in care aceasta politica va fi modificata, persoana vizata va fi informata in mod corespunzator, i se vor prezenta garantiile aferente si i va solicita consimtamantul.

DREPTURILE PERSOANEI VIZATE

Dreptul de retragere a consimtamantului ;

In cazul in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamant, Persoana vizata isi poate retrage consimtamantul in orice moment si in mod gratuit prin transmiterea unei notificati la adresa de contact a operatorului.

Dreptul de acces ( Art. 13 Regulament)

Persoana vizata are dreptul de a obtine din partea operatorului o confirmare de prelucrare a datelor cu caracter personal, avand si dreptul de acces la datele respective.

Dreptul la rectificare ( Art. 16 Regulament)

Persoana vizata are dreptul de a obtine, fara intarziere, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte. Avand in vedere scopurile in care au fost prelucrate aceste date, Persoana vizata are dreptul de a obtine completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaratii suplimentare.

Dreptul la stergere ( Art. 17 Regulament )

In ipoteza in care :

i. Datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor stabilite.
ii. S-a retras consimtamantul si nu exista un alt temei juridic pentru prelucrare.
iii. Opunerea de catre Persoana vizata a prelucrarii datelor.
iv. Prelucrarea ilegala a datelor cu caracter personal.

Dreptul la restrictionarea prelucrarii ( Art. 18 Regulament)

In urmatoarele situatii:

1. Persoana vizata contesta exactitatea datelor, pentru o perioada care ii permite operatorului sa verifice exactitatea datelor;
2. prelucrarea este ilegala, iar Persoana vizata se opune ştergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
3. operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar Persoana vizata i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
4. Persoana vizata s-a opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.

Dreptul la portabilitatea datelor ( Art. 20 Regulament)

Persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care il privesc şi pe care le-a furnizat operatorului intr-un format structurat, utilizat in mod curent şi care poate fi citit automat şi are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fara obstacole din partea operatorului caruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal, in cazul in care:


a) prelucrarea se bazeaza pe consimtamant in temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (a) sau al articolului 9 alineatul (2) litera (a) sau pe un contract in temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (b);
b) prelucrarea este efectuata prin mijloace automate.

Dreptul de a fi notificat in caz de incalcare a securitatii datelor.

Dreptul de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere.

SERVICIUL DE EVIDENTA FUNCIARA SI ADMINISTRATIE PUBLICA:

  • Acte necesare pentru obtinerea adeverintei din registrul agricol.

Serviciul de Evidenta Funciara si Administratie Publica

  1. Acte necesare pentru obtinerea adeverintei din registrul agricol:
  • Cerere tip;
  • Taxa 1 leu.
  • NOTA: Cererile se inregistreaza la secretariatul Primariei.

» sus

SERVICUL DE DEZVOLTARE A LOCALITATII:

  • CERTIFICATUL DE URBANISM pentru construire de locuinte.
  • CERTIFICATUL DE URBANISM pentru operatiuni notariale.
  • CERTIFICATUL DE URBANISM pentru construirea de bransamente.
  • NUMAR FACTORIAL.
  • RECEPTIE LA FINALIZAREA LUCRARILOR.

Serviciul de Dezvoltare a Localitatii

  1. Acte necesare eliberarii CERTIFICATULUI DE URBANISM pentru construirea de LOCUINTE:
  • Cerere tip - se va ridica de la Registratura Primariei.
  • Act de proprietate pe teren - copie.
  • Memoriu tehnic - intocmit de arhitect autorizat prin "Ordinul National al Arhitectilor" - 2 exemplare.
  • Plan de incadrare in zona scara 1:2000, scara 1:500 - 2 exemplare.
  • Plan de situatie pe ridicare topo in stereo 70 - intocmit de arhitect autorizat prin "Ordinul National al Arhitectilor" - 2 exemplare.
  • Dovada achitarii taxei de Certificat de urbanism.

In cazul construirii unui obiectiv cu alta destinatie decat locuinta (sediu, firma, depozite, etc.) mai trebuiesc urmatoarele:

  • Certificat de inmatriculare la registrul comertului - copie.
  • Statutul firmei - copie.

» sus

  1. Acte necesare eliberarii CERTIFICATULUI DE URBANISM pentru OPERATIUNI NOTARIALE:
  • Cerere tip - se va ridica de la Registratura Primariei.
  • Act de proprietate pe teren - copie.
  • Plan de incadrare in zona scara 1:2000.Copie cadastru.
  • Extras de carte funciara emis de Judecatoria Buftea.

» sus

  1. Acte necesare eliberarii AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE pentru construirea de LOCUINTE SAU ALTA DESTINATIE DECAT LOCUINTA:
  • Cerere tip - se va ridica de la Registratura Primariei.
  • Certificat de urbanism.
  • Anexa la cerere.
  • Act de proprietate pe teren - copie legalizata.
  • Proiectul de arhitectura complet - intocmit de arhitect autorizat prin "Ordinul National al Arhitectilor" - 2 exemplare.
  • Avizele prevazute in Certificatul de urbanism in copie si original.
  • Dovada achitarii taxei de Autorizatie de construire.

TAXA DE AUTORIZARE:

  • 0,5% din valoarea inscrisa in cererea pentru emiterea atorizatiei - pentru construirea de LOCUINTA.
  • 1% din valoarea inscrisa in cererea pentru emiterea autorizariei - pentru construirea ALTUI OBIECTIV DECAT LOCUINTA.
  • 1% din valoarea inscrisa in cererea pentru emiterea autorizatiei - pentru IMPREJMUIRE.
  • 800 LEI - pentru BRANSAMENTE.

» sus

  1. Acte necesare eliberarii CERTIFICATULUI DE URBANISM pentru construirea de BRANSAMENTE (APA - CANAL, ELECTRICA, GAZE NATURALE):
  • Cerere tip - se va ridica de la Registratura Primariei.
  • Act de proprietate pe teren - copie sau Certificat fiscal.
  • Proiect de bransament (memoriu, plan de situatie, deviz) intocmit de: firma agreata de Consiliul local - pentru APA - CANAL - 2 exemplare.
  • Dovada achitarii taxei de Certificat de urbanism, taxa de sapatura pe domeniu public.

» sus

  1. Acte necesare pentru acordarea de NUMAR FACTORIAL:
  • Cerere pentru acordarea de numar factorial.
  • Copie act de proprietate pe teren - 2 exemplare.
  • Copie Autorizatie de construire sau act de proprietate pe cladire - 2 exemplare.
  • Plan de incadrare in zona - 2 exemplare.
  • Dovada achitarii taxei - 6 lei.

» sus

  1. Acte necesare RECEPTIEI LA FINALIZAREA LUCRARILOR:
  • Cerere pentru realizarea receptiei.
  • Copie dupa Autorizatia de Construire.
  • Dovada achitarii de regularizare a taxei de Autorizatie de construire.
  • Proces verbal pentru impunerea constructiei la circa financiara.

» sus

Page 1 of 4
  • Start
  • Prev
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Next
  • End

Servicii OnLine

GHISEUL.ro - Plata On-Line

Telefoane utile

Telefoane utile

Protectie sociala

Protectie sociala

Realizari

  • Asfaltare strazi
    Asfaltare strazi
  • Retea Electrica
    Retea Electrica
  • Parcuri
    Parcuri
  • Scoli
    Scoli
  • Trotuare
    Trotuare
  • Gradinita
    Gradinita
  • Apa deal
    Apa deal
  • Borna
    Borna
  • Canalizare
    Canalizare
  • Scara Deal
    Scara Deal
  • Terenuri sport
    Terenuri sport
Previous Next Play Pause

Monitorul Oficial Local

Monitorul Oficial Local

Informatii utile

Descarca cereri adeverite si formulare

Documente

  • Cerere acordare "Cutia Bebelusului"
  • Cerere Autorizatie de Functionare
  • CERERE STERILIZARE
  • DECLARATIE SALUBRIZARE
  • Program evidenta populatiei (Buletine)
  • PROGRAM STB
  • Publicarea documentelor tehnice ale cadastrului
  • Certificat Atestare Fiscala

Atestare documentara

514 ani

Scoala Afumati

Scoala Afumati

Clubul Sportiv Afumati

Clubul Sportiv Afumati
  1. Primaria Afumati

DESPRE COMUNA AFUMAȚI

Comuna Afumați este situată în județul Ilfov, România, pe malurile râului Pasărea, la cca. 16 km nord-est de centrul Capitalei. Prima atestare documentară a comunei Afumați datează din anul 1510 și a devenit cunoscută datorită renumelui obținut de Radu de la Afumați, domnitor al Țării Românești, între anii 1522-1529.

ADRESA PRIMĂRIEI

Șos. București-Urziceni, Nr. 151

Afumați, jud. Ilfov

secretariat@primariaafumati.ro

Telefon: (021) 352 94 24

Fax: (021) 350 12 86

Program: luni - joi: 8:00 - 16:00
vineri: 8:00 - 14:00 (Serviciul Taxe si Impozite nu are program cu publicul)

TELEFOANE UTILE

Poliția Locală: 0728 878 933

Gospodăria de apă: 0728 671 441

Pompieri: (021) 350 63 50

Școala Gimnazială: (021) 350 92 46

Dispensarul Uman: (021) 350 32 03

Oficiul Poștal: (021) 315 87 45

INFORMAȚII UTILE

Program audiențe


Contact departamente


Plata OnLine - Ghiseul.ro


Descarcă cereri și formulare

Informare

Primariei comunei Afumati a initiat demersurile necesare implementarii noilor dispozitii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Detalii.

De acord